Fųrste gang

Ja, ja, jeg må nok hellere se at komme igang med at skrive noget. Jeg har kigget på hvad andre "bloggere" skriver og hvordan de har sat det op, det er noget som jeg må lęre for min side skal selvfųlgelig vęre pęn.

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal have et tema eller bare skrive det jeg har lyst til, jeg tror at det er bedst bare at skrive det man har på hjeret.

Skal der vęre en begyndelse og en afslutning ???, hvis der er en begyndelse og afslutning så skal der også vęre noget imellem (det er kompliceret), det er lige som livet, det begynder og afslutter og ind imellem er der en hel masse godt og dårligt og hvis der har vęret mest af det gode så har an haft et godt liv.

Se !!!!, det var min fųrste skrift på min blog side, det er der nok ingen som lęser.

Go' nat.

Kai 

 


Nęsta fęrsla »

Bęta viš athugasemd

Ekki er lengur hęgt aš skrifa athugasemdir viš fęrsluna, žar sem tķmamörk į athugasemdir eru lišin.

Um bloggiš

Kai Storgaard

Höfundur

Kai Storgaard
Kai Storgaard
Han er gammel og glad
Aprķl 2024
S M Ž M F F L
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Heimsóknir

Flettingar

  • Ķ dag (29.4.): 0
  • Sl. sólarhring:
  • Sl. viku:
  • Frį upphafi: 0

Annaš

  • Innlit ķ dag: 0
  • Innlit sl. viku:
  • Gestir ķ dag: 0
  • IP-tölur ķ dag: 0

Uppfęrt į 3 mķn. fresti.
Skżringar

Innskrįning

Ath. Vinsamlegast kveikiš į Javascript til aš hefja innskrįningu.

Hafšu samband