Meget sjovt

Det er meget sjovt at kigge lidt på hvad andre skriver og se hvordan de har sat deres side op, der er nogle helt fantastiske sider her på blog.is, jeg vil håbe på at jeg engang lęre dette her.

Det er utroligt hvor meget folk har på hjertet og der er åbentbart et stort behov hos islęndinge for at udtale sig, jeg elsker islęndinge de er de skųnneste mennesker i hele verden, de har en begejstring og en livsględe som ikke findes andre steder ( jeg har rejst en del så jeg ved det), der er aldrig noget som er så dårligt at det ikke er godt for noget, de maser på som om at de er 100.000.000 mennesker istedet for 305.000, der er en del lande som kunne lęre noget af islęndinge.

Jeg har stadig ikke noget kųkken så!!!!!!, Khua Thai "here I come".

Vi ses.

Kai S

 

 


« Sķšasta fęrsla | Nęsta fęrsla »

Bęta viš athugasemd

Ekki er lengur hęgt aš skrifa athugasemdir viš fęrsluna, žar sem tķmamörk į athugasemdir eru lišin.

Um bloggiš

Kai Storgaard

Höfundur

Kai Storgaard
Kai Storgaard
Han er gammel og glad
Aprķl 2024
S M Ž M F F L
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Heimsóknir

Flettingar

  • Ķ dag (29.4.): 0
  • Sl. sólarhring:
  • Sl. viku:
  • Frį upphafi: 0

Annaš

  • Innlit ķ dag: 0
  • Innlit sl. viku:
  • Gestir ķ dag: 0
  • IP-tölur ķ dag: 0

Uppfęrt į 3 mķn. fresti.
Skżringar

Innskrįning

Ath. Vinsamlegast kveikiš į Javascript til aš hefja innskrįningu.

Hafšu samband