Skrive på dansk

Først !!!!!, som i (hvis der nogensinde er nogen som kigger på denne side), så går det ikke særligt hurtigt med at få "blogget" men det kommer nok.

Grunden til at jeg skriver på dansk, at Islændinge ville dø af grin hvis de læste mit Islandske, jeg kan bare ikke finde ud af at skrive på Islandsk, det går måske godt nok at stave ordene, men !!!! bøjningerne det kan jeg bare ikke klare (jeg skammer mig) at efter 27 år i Ísland så har jeg stadig ikke fået det lært.

Bortset fra det så har jeg ikke noget køkken i øjebliket, det er blevet revet ned og det nye kommer ikke før engang i næste uge, der er et godt ved dette og det er at jeg får en masse Thai mad i øjebliket og det bare elsker jeg, Khua Thai er bare den bedste Thai resturant i byen (der er vist 2), den der ligger nede ved havner er bare så god og man får en masse mad for ikke et mange penge.

Det blver ikke til mere denne gang jeg skal ud og spise Thai mad, see u guys.

 

 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Um bloggið

Kai Storgaard

Höfundur

Kai Storgaard
Kai Storgaard
Han er gammel og glad
Apríl 2024
S M Þ M F F L
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Heimsóknir

Flettingar

  • Í dag (29.4.): 0
  • Sl. sólarhring:
  • Sl. viku:
  • Frá upphafi: 0

Annað

  • Innlit í dag: 0
  • Innlit sl. viku:
  • Gestir í dag: 0
  • IP-tölur í dag: 0

Uppfært á 3 mín. fresti.
Skýringar

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband